311009 - Sliten!

I would dare, dare to show how I feel, my emotions, 
I know exactly how I feel and what I want, hate to be afraid,
I think of you, want to feel your neighborhood and just be close,
it's too good to be true, you are too good, I'm just the air you breathe,
nothing you really want to see, but I wish with all my heart,
t h a t   I   a m   w r o n g .

Ursäkta min dåliga engelska! Men kände inte för att skriva på svenska idag. Som jag sa i mitt tidigare inlägg skulle jag skriva ett inlägg efter jobbet, slutade kvart över elva, träffade Lovisa en stund, vi pratade lite och så, sen drog jag hem, duschade och åt mat och sen kollade jag ju så klart ansiktsboken (facebook) och lite sånt där, fastnade lite på msn innan jag kom fram till bloggen! Men nu så, ska berätta om kvällen.

Kom dit till kvart i fyra, bytte om och så där, sen gick jag till stället vi skulle vara på och vi blev indelade i grupper, våran hovmästare Anton förklarade lite saker och vi fick ett varsitt bord med ungefär 22 platser och där skulle vi fixa fram dricka om någon hade förbeställt det, tända ljus, kolla så att allt såg fint ut, bestick överallt och sånt. Sen klockan halv sex skulle gästerna komma, tiden gick fort och man hade nästan att göra hela tiden, när gästerna kom så fick man ta beställning på dricka på dom som inte hade förbeställt. Gick fint för min del, var trevliga männsikor vid mitt bord. Klockan sju skulle vi ut med all mat, gick snabbt då med och klockan var snart sju och då började vi alla att bära ut tallrikar, var ungefär 900 matgäster så det tog sin lilla tid. Man tog tre tallrikar var. Sen skulle man ta in alla tallrikar också, riktigt jobbigt. Hade ingen koll alls på vart man var och så, ingen verkade ha det, så det blev lite körigt. Men till slut var allt borta och då skulle efterrätt och kaffe ut, och så tog man nya beställningar på dryck, vilket man gjorde lite hela tiden. Sen när dom hade käkat klart tog vi bort allt, fixade bort nästan allt på borden som dom inte behövde mer, gick fram och tillbaka till disken väldigt många gånger kan jag lova. Disken höll till bakom scenen så man fick ju se kändisarna lite också, haha! Matte (han från Bygglov eller vad det heter) är rätt snygg faktiskt, inte bara på tv! Klockan nio när föreställningen började så gick personalen upp till restaurangen och fick käk, sen fick vissa gå hem och vissa fick stanna kvar och jobba lite mer, tillexempel jag! Jag fick köra upp lite disk, hämta kaffekannor ute vid barerna, fyra eller fem kannor i varje hand är ingen höjdare, var en 180 kannor också, så fick gå en massa gånger. Sen fick jag plocka med lite småsaker och så, skar mig på en kartong, haha! Duktig som jag är. Det var brandmän som jobbade i barerna, sjukt härliga grabbar! Men kan säga att kvällen var rolig, tröttsam och slitsam. Ska snart krypa ner i sängen, sova ut imorgon! Skönt ska det bli! Och hoppas ni har haft en kanonbra dag också.
Sov så gott sweeties, puss. Take care!




Kommentarer
Postat av: Chrills

Jasså du har snackat med brandmänn! Vart jobbar dom då? ;)

Där de brinner kanske! ;)

hahaxD

Kommer hem till Leksand imorr! Hoppas vi hinner ses nått..

puss<3

2009-10-31 @ 15:42:27
Postat av: Nicole

Svar Chrillis: Ja det gör dom (; hahah, mobba mig inte för det där! :'D

Dom på min sida, vid baren där var sjukt snälla. jag försökte få dom att bli AIKare, gick dock inte så bra. men men.. :)

I knooooow :'D längtar!! <3

2009-10-31 @ 16:06:52
URL: http://louiisenicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0