261209 - Tankar som aldrig försvinner!

huvudet värker, tankarna tar över.
vet inte hur jag mår, hinner inte känna efter.
allting känns negativt, det känns som ett spel.
du spelar, du är inte dig själv, den du borde vara.
jag vet inte om jag känner din insida, kan jag lita på dig?
jag vill inte bli sårad, det skulle förstöra så mycket, mycker mer än du tror.
hoppas det blir bra med tiden, jag får vänta och se!



  
Tjenare.

 
Jag har inte så mycket att skriva om faktiskt, har inte gjort så mycket dom här dagarna, bara mått dåligt. Har så ont i magen till och från, helt sjukt. Igår så gjorde jag lite kollage och skit när jag inte hade något bättre för mig. Sen gjorde jag verkligen inte ett skit under dagen, kollade på film och var allmänt trött och uttråkad. Pratade med folk och så.

  Idag gick jag upp vid ett, gick ut till förrådet och tränade, sen duschade jag och satte mig vid datorn. Sen blev jag fast där ett tag, sen gick jag och hjälpte till lite i köket vid halv fyra, käkade en kiwi till frukost och sen kollade jag på Tomten är far till alla barnen! Sen kom mormor, Bernt, Björn och Camilla och vi käkade mat och nu sitter jag här och bloggar. Gör verkligen inte ett skit! Imorgon på dagen har jag inget planerat, men på kvällen ska jag antagligen vara med Emma en stund. Sen på måndag hoppas jag på att få med mig någon till Borlänge. Ska leta efter en ny jacka!! Behövs verkligen. Nej, nu ska jag försöka hitta på något annat. Puss på er, take care!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0