231209 - Julafton imorgon!

Har ingen julkänsla alls, känns inte som att det är julafton imorgon. Men det är tydligen det.



 
Tjena hejsan!

Idag gick jag upp vid två, när mamma och pappa kom hem från Borlänge. Då käkade dom lunch & jag frukost, lite fail sånt där. Händer rätt ofta för min del, haha! Efter det så gjorde jag knäck. Den blev tydligen supergod enligt pappa, vilket var bra. När knäcken var klar och jag hade tagit rätt på disken satte jag mig vid datorn. Sen lagade jag mat, käkade, duschade och städade. Pyntade granen med min bror, sedan tog vi lite julkort med familjen för att jag vet inte varför, men fula blev dom och jag kunde inte vara seriös. & nu kom jag på att jag inte har bäddat sängen, fan va drygt! Har inga lakan eller någonting i alls, gör det snabbt nu och skriver mer sen.

  Nu är sängen klar, och den ser ovanligt skön ut. Skulle bara vilja sova på en gång, men inte det. Är inte så trött heller, så skulle nog inte kunna somna. Hur som helst, efter att korten var tagna fixade jag dom lite och sen skickade pappa dom till folk vi känner, han tog nog den mest pinsamma bilden också så klart. Men ibland får man väl bjuda lite på sig själv, tycker jag! Idag är jag så snäll att jag till och med bjuder på några bilder, som är lite väl oseriösa kanske..


 










Jag vet inte om jag hinner blogga något imorgon,
men det är ju julafton om 30 minuter,
så jag säger G O D  J U L nu.
Ha en bra dag imorgon.
Take care!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0