4 september 2013. Gravidvecka 21 idag!

Hej solstrålarna där ute.

Vilket fantastiskt väder det är idag. Helt underbart. Njuter verkligen av dom sista sommardagarna nu. Jag går in i gravidvecka 21 idag, tiden går så fort. Känns som att jag går in i en ny vecka hela tiden. Men tur är väl det, vill inte att det ska gå sakta direkt. Men känns som att det var bara några dagar sedan jag gjorde testet och var i vecka 6. Men det är ganska länge sedan nu.

Jag har ännu inte känt av någon riktig spark, så det väntar jag på. Ska till barnmorskan snart, den 10 september, så det ska bli roligt. Tycker alltid det är roligt med dessa besök, känns att det går framåt då. Nu på fredag och lördag ska jag jobba, sista eventet på arenan för i år. Känns lite så här "Vad ska jag göra efter det?!" Men har förhoppningsvis en lösning på det.

Den 13 september har jag och min fina bestämt oss för att åka till Leksand och hur sjukt är det inte att min bästa vän Marit och hennes kille ska åka upp precis samma helg? Perfekt! Då kan man passa på att göra något roligt tillsammans. Det är lite planer vi har framöver, sen får vi se vad livet har att erbjuda. Nu ska jag äta lite sen frukost (och hoppas på att få behålla den idag, fick inte göra det igår) sen ska jag inte göra så mycket mer idag. Har så otroligt ont i ryggan och mitt ena ben så blir en lugn dag. Lägger ut en bild från gravidvecka 18 och 21 (idag) så får ni se lite skillnad på min kula.

Ha det så bra allihopa, puss! <3



Kommentarer
Postat av: Amanda

Vilken söt liten mage du har! Vet ni om det är en liten flicka eller pojke?:-) kram!

2013-09-04 @ 21:18:25
URL: http://aochmflyttarin.blogg.se
Postat av: Emma Carlsson

jag har lite frågor till dig om det är okej?

1,Är du rädd för smärtorna du kommer få när barnet ska ut?
2,Kan du berätta allt för din kille?
3,Hur länge har ni varit tsm? Tror du att ni kommer va ihop länge? Så att inte barnet får åka till sin mamma en vecka och sen nästa vecka till sin pappa.

2013-09-05 @ 17:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0