26 september 2013. Grattis mamma!

Hej på er. 
 
Vill börja inlägget med att skriva grattis till världens bästa person, nämligen min fina mamma! Hoppas du har haft en otroligt bra dag i Vallentuna, ser fram emot att träffa dig på lördag. 
 

Har inte hänt så jättemycket sedan jag skrev senast, helgen var som sagt rätt seg eftersom Tobias jobbade. I måndags var jag ut med Stig för första gången, det gick jättebra. Hollie tyckte det var hur roligt som helst med hundsällskap på promenaden. Har gått bra alla dagar, idag fick dom leka med varandra lite innan vi gick en promenad. Tycker det är så roligt att se Hollie med andra hundar, hon blir så glad. Eftersom jag inte känner någon här och ingen med hund så är det riktigt roligt att jag får möjligheten att gå ut med Stig. Lägger ut en bild från dagens tur, dom är så söta!
 
 
Igår var jag, Tobias och hans kompis Charlie på hockey i Gävle. Brynäs - AIK. Riktigt roligt, AIK vann på straffar. Stod 1-1 när ordinare tid var slut i matchen. Brynäs hade hela matchen verkligen, men fick aldrig in pucken, så det var ju tur för min del. Det var dock en rätt tråkig match då det inte hände så mycket, men det var i alla fall roligt att få se AIK vinna. Jag är nöjd!
 
Idag har vi varit till Gävle och handlat mat för denna månaden, blev även lite annat smått och gott. Tobias syster Felicia var med,så det var trevligt med lite sällskap. Vi hämtade upp Charlie i Gävle också och han följde med oss hem, ska umgås med Tobias i helgen. På lördag åker jag ner till Vallentuna för att hjälpa min bror och hans fru Ann med deras dotter Lovisa. Ann har legat på sjukhus ett bra dag nu då deras lille bebis ville ut för tidigt, han föddes i söndags och beräknad förlossning var 2 december. Så ska hjälpa dom lite medan dom är på sjukhuset och så fördriver jag själv tiden med att göra lite när Tobias ändå jobbar. Ska dessutom bli roligt att få komma "hem" lite. Det är ju ändå där jag kommer ifrån. Ska även passa på att träffa min bästa barndomsvän Sofia när jag ändå är där. Ser fram emot det!
 
Igår gick jag in i gravidvecka 24, riktigt kul. Tiden går framåt, känns bra. Men börjar faktiskt gå långsamt nu, ju längre in i graviditeten man kommer. Känns verkligen som att sista tiden kommer kännas som år. Hoppas bara på att 22 januari är här snart, vill ha min lille bebis här snart. Bebis har verkligen börjat sparka jättemycket nu, känner det hela tiden. Det är jättemysigt, dock inte när sparkarna kommer åt kissblåsan, haha. Igår kväll när jag låg i sängen så höll jag handen på magen och då kände jag sparkarna klart och tydligt med handen, det var en sån lycka. Tänkte avsluta inlägget med att lägga in lite bilder på magen. Ni får ha det så bra allihopa. Puss på er! ♥
 
 
 
Vecka 24 (23+0)
 
 
Fick sällskap av en söt fågel idag när vi stod på en parkering. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0