20 augusti 2013. Svar på kommentar!

Postat av: Anonym
Grattis ! Fanns abort i dina tankar eller va behålla barnet självklart för dig från dag 1? Var din kille lika säker/osäker som du :)
Kram och lycka till!!

Postat av: :D
Hur reagerade dina / din pojkväns föräldrar?
:)

Hej! Jag har fått två frågor här, vet inte om det är från samma person eller från olika personer. Tänkte börja med att säga, skriv gärna ert namn, mycket roligare för mig att veta vem som frågar och vem jag svarar :) Sen tänkte jag svara i ett inlägg i bloggen istället för i kommentarsfältet så att alla ser.

Fråga 1. Abort har jag alltid, i hela mitt liv, sagt att jag aldrig någonsin skulle kunna göra, dels på grund av riskerna, skulle inte klara av att inte kunna få barn i framtiden på grund av det. Dessutom är det mitt barn i magen, inget jag vill förlora. Så det var absolut en självklarhet att behålla den lille! Tack så mycket :)
Fråga 2. Ja, han var lika säker som mig och ville ha barn. Han visste även om att jag inte skulle göra abort ifall jag nu blev gravid, som jag också blev.
Fråga 3. Allihopa reagerade positivt och tycker att det ska bli riktigt roligt med ett barnbarn. Visst blev dom allt lite chockade, men det hör väl till :)

Det var frågorna och svaren för den här gången. God natt allihopa! ♡


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0