19 oktober 2011. - Onsdag!

Hejsan! Just nu sitter jag i sängen och funderar på vilken film jag ska se. Om jag ens ska se någon! Jobbigt det där.. Har sovmorgon imorgon, börjar klockan ett. Kan behövas, försov mig idag. Mamma kom in halv åtta och väckte mig! Jag skulle sitta i receptionen på Gästis klockan åtta! Fick panik, hatar att försova mig. Men jag klädde på mig och gjorde frukost som jag tog med mig. Var i skolan prick 08.00. Carolina sa till och med "Vad fin du är, du ser ju ut som en riktig receptionist!" och det var väl bra betyg när jag bara hade 20 minuter på mig att göra mig i ordning, haha! Kändes bra. Imorgon har vi öppet i restaurangen och det är viltafton. Idag när jag gick hem från mitt pass i receptionen var det 40 bokade. Så vi kommer få ungefär 3 bord var, rätt lite, men det blir säkert bra! Jag har varit i köket tidigare, men imorgon byter vi grupper så jag ska servera! Ser fram emot det. Hoppas bara att vi blir klara med disken och allt i en skaplig tid. Tänkte i alla fall börja dagen imorgon med en dusch, sedan frukost, smoothie och fotbad! Vill ju ha en bra start på dagen! Sen är jag säker på att det även blir en bra dag i det stora hela, med ett bra avslut också. Men nu känner jag att jag ska ta bort mitt smink, börjar bli irriterande. Sen får vi se om jag ser på film eller hur det blir. Ni får ha det så bra och sova jättegott! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0