041010 - Älskling!

Jag har aldrig känt mig så älskad förut, aldrig i hela mitt liv.
Jag har aldrig förstått vad kärlek var, förrän jag träffade dig.
Jag visste inte att det fanns någon som är så fin, som du är.
Känslan jag känner för dig, är helt obeskrivlig.
Du har gjort mitt liv så mycket mer värt, du ger mig en vilja jag aldrig haft.
Jag ångrar inte en sekund av stunderna med dig, dom är fantastiska.
Jag är verkligen världens lyckligaste tjej, tack vare dig.
Du har gett mig den kärlek som jag tidigare bara kunde drömt om.
Du har gjort min dröm till en verklighet, det är jag tacksam över.
Jag är tacksam över att jag har fått den som är allra bäst för mig.
Att bli kär är den största upplevelsen av alla! 

Jag älskar dig mest, Emil Töyrä!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0