190810 - Ny dator!

Sommarlovet börjar lida mot sitt slut..





Godmorgon!



Min bloggning är så seg, men jag orkar knappt! Plus att jag är galet trött på min bloggdesign. Ska fixa en ny, men jag köpte en ny dator igår - Inga bilder och inget photoshop! Måste fixa det först. Sen ska den här bloggen få en förändring. Har inte bloggat på en vecka, sedan jag kom hem! På kvällen när jag kommit hem så träffade jag och Emil någon kompisar på kvällen, Jesper, Sandra och Beatrice. Det var kul att träffa dom igen! Blev bara att gå runt i Leksand typ. Åkte hem vid halv två? Kommer inte riktigt ihåg. Dagen efter träffade vi Sandra, Emelie, Marit och Malin! Vi var också i Leksand, gjorde inte heller så mycket. Pratade mest!

 

Sen har det väl inte hänt så mycket i veckan. Har mest tagit det lugnt bara. Förutom igår! Då gick vi upp kvart i nio och gjorde oss i ordning för att åka till Borlänge. Det var mycket trevligt där. Träffade Lovisa, Tobias, Christoffer och Jesper. Jag köpte vinterskor - är tidigt ute, eftersom att jag aldrig brukar hitta annars! Så köpte jag ett halsband med ett hjärta och ett E över, urgulligt! OCH så köpte jag en dator!! Helt underbart med en ny dator. Vet inte hur länge jag har pratat om att skaffa mig en bärbar dator. Nu äntligen! Fick min lön igår, så då passade jag på! Måste ju användas till något, haha! Har faktiskt lön kvar också, härligt! Fyller år om åtta dagar, då lär jag väl få lite mer pengar. Tänkte köpa en ipod, för jag lyssnar aldrig på musik på mobilen. Gör det bara om jag har en mp3. Och jag vill ha en sån, så det tycker jag passar bra! Har velat ha det jättelänge också för den delen.

 

Idag så vaknade jag av att jag drömde en mardröm och började gråta, men Emil sa att det aldrig skulle hända (vilket jag vet) Det handlade alltså om honom, och mig! Jobbigt var det. Skönt att han var här bredvid mig och kunde lugna ner mig. Om han inte hade varit det så vet jag inte vad jag hade gjort. Bara högg till i hjärtat! Gud alltså, aldrig varit med om något liknande! Sen så ska jag till Insjön en snabbis idag för att kolla efter en datamus, behöver det när jag ska hålla på i photoshop och spela The sims 3. Så det blir nog The sims hela natten! Men ska umgås massor med min älskling idag/natt. Han åker hem imorgon, usch! Men vi ses i september igen! ♥

 

Nu ska jag göra något annat! Vi hörs bloggen och alla söta läsare! Puss, take care!!

 

 

Har inga bilder på datorn, förutom den här gamla som jag tog förrförra året.

 

²º¹º


Kommentarer
Postat av: Malin

Vet hur illa det är att drömma hemska drömmar om sin pojkvän. Jag har gjort det flera ggr, olika typer av drömmar och inget är trevligt. Även fast att man vaknar upp och vet att det bara var en dröm så känns det ändå så verkligt och man har den där tårklumpen i sig. Men det brukar släppa när man får berätta drömmen för sin prins, och han säger att det aldrig skulle hända. Då känns det bra igen! :-)

2010-08-21 @ 23:52:58
URL: http://malinlarsjos.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0