311009 - fix fix!

J a g  h a r  v ä r l d e n s  b ä s t a  v ä n !
<3


Hej på er.
Jag har nyss fixat min blogg, eller ja.. gjort en ny header, ändrat lite med texter och färger. Idag gick jag upp vid halv två tror jag, om jag inte minns helt fel. Åt frukost och sen satte jag mig vid datorn för att prata med Emma , som tur var så va hon inne på msn. Vi bestämde oss för att ses ikväll. Vi ska se på film och bara ha det mysigt. Har inte träffat henne på ett tag nu, eftersom att hon bor i Hultsfred. Hon ska ha praktik i Stockholm i fem veckor efter lovet och jag är så avundsjuk som man kan bli. Kanske ska åka dit över en helg och hälsa på henne och Erika, party party! Tveksamt om jag har råd med det, men kanske. Jag borde nog göra någonting åt mig själv nu, ser ut som jag vet inte vad, haha! Hoppas ni får en underbar dag.. eller kväll, klockan var visst rätt mycket redan. Blir så när man sover länge, inte bra! Imorgon kommer Chrillis till Leksand förresten, och gud vad jag längtar. Saknar honom sjukt mycket! Har mycket att prata om. Puss på det och er. Take care!




Kommentarer
Postat av: Jespiiiir

Bara för jag har världens bästa vän<3

2009-10-31 @ 16:49:17
Postat av: Chrills

Miss y 2 <3

Men imorr kommer jag å då, får du inte en lugn stund! ;)

Har haft såå sjukt tråkigt utan dig här! :(

Men nu är de bara timmar kvar! ;)

Puss<3

p.s. skit i grekland å tänk Paris istället! d.s.

2009-10-31 @ 17:11:43
Postat av: Nicole

Svar Jesper: nej du jespirpespir, jag har! <3



Svar Chrillis: Vi ska ha massa kul när du kommer!!

Har varit tråkigt i Leksand utan dig.

Men jag vill till Grekland :( och till Paris.

Jobbigt läge, men har ju redan varit i Grekland iofs.

PUSS <3

2009-10-31 @ 17:32:11
URL: http://louiisenicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0