101109 - det är så lätt!

Igår träffade jag min bästa vän! Vi pratade lite, och jag berättade lite saker, och då sa han att det är lätt att skriva ord.. Det fick mig att tänka efter på riktigt. Har funderat på det riktigt mycket sen igår. Just nu funderar jag på det! Jag är en sjukt ärlig person som nästan alltid säger vad jag tycker, om jag inte säger det håller jag käft. Ljuger inte! Men det är ju ändå så jävla lätt att bara säga ord som jag saknar dig, jag älskar dig och du är fin tillexempel. Men jag säger det aldrig om jag inte menar det, och jag skojar inte.. jag gör fan inte det.

Men hur ska jag veta om alla andra är lika? Klart dom inte är tänker jag, folk ljuger ju rätt ofta. Eller ljuger och ljuger, men man har varit med om att folk ljuger några gånger. Om man säger att någon är fin, säger man ofta detsamma, eller om man säger jag tycker om dig, så säger man ofta jag tycker om dig också.. Inte direkt så att man säger "haha okej". Hur ska man kunna lita på ord som skrivs egentligen? Det är som sagt sjukt lätt att bara skriva det, utan att mena det! Men hörrni, tänk efter innan ni skriver något, tänk om ni verkligen menar det, annars sårar det personen som får höra det. Palla falskhet, typ apsugigt. Eller hur? :)



Hur som helst, jag har inget att skriva typ .. eh, haha! Hade kök idag i skolan, gjorde sallader, kött och potatis, kräm och såser. Gick kanon! Vi jobbade på bra och kom ifrån skolan en kvar tidigare, höhö. Det snöade lite idag också, men inte mycket så det ligger inte kvar. Imorgon är det match , Leksand - AIK! rätt nervöst. Ska gå med Mimmi. Sen träffa några people där. Nu ska jag typ kolla film. puss på er. take care!


bild från förra tisdagen!
Elin & Emil.


bild från förra tisdagen!
Elin.


haha, gillar Chrillis cam. yep!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0