281209 - Kupolen.

I ' l l  d o  a n y t h i n g   f o r  y o u .



   Tjululu!

 
Nu har jag precis gjort mig i ordning, gick upp halv elva idag! Duktig flicka. Ska alldeles strax gå in till Leksand, ska åka till Borlänge med Emma idag. Kommer bli toppen! Igår va ju så hon och Robert här, vi kollade på film och sen fick Emma sin fria vilja (nästan i alla fall) på min dator, slutade ju som det gjorde ja. Hon försökte sälja mig och allt vad det nu var. Jag vet inte när jag kommer hem än, men det lär visa sig då, ska kolla tågtider nu. Jag uppdaterar lite senare idag igen. Får se om jag träffar på Christoffer i kupolen också, han skulle dit. Take care!







Uppdatering 19:47

Hejsan!
På väg till tågstationen när jag skulle åka så ringde världens bästa till mig och pratade medans jag gick. När jag kom fram till stationen stod Emma där, och tåget kom nästan precis. Så vi letade upp en plats och sedan åkte vi. Dampade en hel del på tåget, inget ovanligt. När vi kom fram gick vi till kupolen och käkade en macka för vi hade inte ätit frukost. Efter det kollade vi runt i affärer, jag köpte ett par jeans. Och sen kollade vi mest bara, Emma köpte en kofta och en klänning. Det var en bra dag där i alla fall, tur det. Kan inte vara annat än bra när man är med Emma. Vi åkte hem med femtåget, så var hemma halv sex ungefär. Mamma kom och hämtade mig och vi åkte hem, jag satte mig vid datorn och pratade med Emil, sen käkade jag och pratade med Emil igen. Ja, så har min dag sett ut typ. Nu pratar jag med Lovisa i telefonen, efter det ska jag nog ut i förrådet och träna lite, sen blir det en dusch och efter det vet jag inte. Men nu ska jag sluta skriva, take care!


Mina byxor, 250 kronor från gina! gillar rea.


Kommentarer
Postat av: Emma

Åhåååå sötaste mähä! Sjukt kul dag idag! Vi måste göra om de dåva!!!!!

Och ditt ass är yummi :) Kiruna utan bh, right? :D:D Pusss<3

2009-12-28 @ 23:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0