14 januari 2016. Bebismys!

Vi är friska här hemma & jag är så glad att det inte var något långvarigt. 

Idag vaknade Milton vid 7.30, vi hade lite mys i soffan innan vi åt frukost tillsammans. Därefter fixade jag lite här hemma, busade med barnen innan Melanie somnade om vid 10. Milton var jättetrött och somnade redan vid 10.30, fick lite egentid innan Melanie valde att vakna, då myste jag med henne innan jag skulle fixa lunch, lagom till jag var klar vaknade Milton så vi åt tillsammans.

Klockan 13 kom Towe & Hugo hit. Strax innan 15 kom även Elinor & Liia, vi fikade, busade & myste en massa. När Towe & Hugo åkte hem så klädde vi andra på oss och gick ut. Melanie var så trött så hon bara skrek. Jag och barnen gick och handlade, sedan tog vi en sväng förbi deras farmor & farfar och lämnade semlor. Milton grät på vägen dit för att det var så kallt, led verkligen med honom, det var hemskt. Så Tobias fick komma och hämta oss där när han kom hem, ville inte tvinga ut Milton i kylan igen. Vi åkte och köpte blöjor och därefter körde vi förbi Elinor för att jag skulle testa ett par skor hon hade, jag kunde ha dom så jag fick dom av henne, hur gullig? Tack ännu en gång. 

Milton somnade nästan direkt när vi kom hem, så vi myste framför tvn en stund och nu försöker jag få Melanie att sova. Är så himla trött så hoppas hon somnar snart! & hoppas ni alla andra sover gott inatt så hörs vi. ♡








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0