10 januari 2016. Mama's night out.

Igår var det som rubriken lyder, mama's night out. 

Började dagen med att packa ihop det jag skulle ha med mig, när vi var klara tog jag en promenad med barnen, först förbi Hemköp för att köpa en sallad till lunch, barnen somnade så fort jag gick utanför dörren. Sen gick vi hem till deras farmor & farfar där jag stannade kvar en stund, åt min sallad och pratade. Sedan kom Towe och hämtade upp mig så åkte vi till Elinor där vi fixade oss tillsammans, fick hjälp med håret av hennes syster Meline, så snällt av henne & det blev så fint! Vi drack lite drinkar & snackade en massa. Det var jättemysigt. Vid 17 började vi packa det vi skulle ha med oss så gick vi till tåget. När vi kom till Uppsala så stod Sarahs kille där och väntade på oss så vi fick skjuts hem till dom, urgulligt! Jag hjälpte Elinor med hennes sallad (vi hade en liten knytis & jag hade med mig paj). 

Fler mammor började komma & när alla var där så åt vi och drack gott. Efter middagen snackade vi en massa & sen var det några av oss som spelade ett förfestspel, timmarna gick så fort. Klockan 00 tog vi bussen in till stan där vi först besökte Etage, sedan gick vi vidare till ett annat ställe. Hade en väldigt mysig kväll tillsammans. På väg hem blev det lite "fyllekäk" (var inte ens full) i bilen. Towes kille hämtade oss & det är jag så tacksam över! Skönt att slippa åka tåg faktiskt. Var hemma vid 4.30, fick dock ta Melanie då så somnade inte förrän efter 6 & blev väckt kl. 11. Lite huvudvärk idag på grund av för lite sömn bara, annars mår jag prima! ✌🏻️
Bjuder på lite bilder från kvällen. Puss. ♡
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0