23 september 2015. Min resa.

Hejsan!

I måndags var det dags för invägning igen och jag blev mycket glad över resultatet den här gången också. Så länge jag går ner minst 0,3 kg i veckan så kommer jag vara nöjd, då vet jag att jag når mitt mål inom ett år. Totalt dessa två veckor har jag gått ner 3,4 kg. Genom att träna och äta mindre, mer än så gör jag inte. Håller mig till samma mat som tidigare, fast äter betydligt mindre. Antingen går jag PW 1 timme - 7 km, eller så kör jag på crosstrainern i 25-30 minuter, samt 30-dagarsutmaningen som idag var inne på dag 17.

Har fått en del frågor om det och så här ser det ut, det är vilodag var fjärde dag vilket jag tycker är skönt, annars hade mitt knä aldrig orkat. Triceps Dips har jag bytt ut mot rygglyft, annars gör jag alla som dom är. Det blir verkligen jobbigare och jobbigare, men det är hur kul som helst. Jag köpte hem hela paketet med alla apparna, istället för var och en då det hade kostat mer. 



Nu är det tyvärr så att i slutet av juni tappade jag min telefon så min display sprack, har dragit ut på att laga den för länge nu så den börjar ge upp. Därför kommer jag lämna in den för lagning snarast och blir då utan telefon ett tag. Det enda jag då kommer åt är Facebook på datorn. Träningen kommer inte bli lidande, kommer hålla allt på papper så länge och för in det på telefon när den är tillbaka. Det enda som får lida under tiden är uppdateringen. 
Men jag kommer nog hinna uppdatera något mer innan jag ska lämna in den. 


Ha det så bra! ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0