20 september 2015. Vecka 2 av 52.

Hej på er. 

Nu har ytterligare en vecka gått på min resa, vikt kommer tas imorgon - alltid måndagar! Men tänkte berätta lite om min vecka ändå. 

Träningen har gått bra, har gjort något varje dag! Köpte en crosstrainer i onsdags. På grund av att jag känner mig själv och vet att jag kommer ha problem att ta mig ut om det är spöregn eller snöstorm i vinter. Den kom till användning ganska fort då det har varit rätt dåligt väder i veckan. I torsdags tog jag 25 minuter på den och det var mycket jobbigare än att gå i en timme. Förstår mig dock inte riktigt på den, läste lite på olika sidor och vissa säger att man jämför en crosstrainer med skidor, men på mina 25 minuter stod det att jag "kommit" 7 km, höll en hastighet på 25-30, lite varierat. Men ändå, låter så konstigt. Ja ja, huvudsaken är att jag tränar. 30-dagarsutmaningen går bra, blir allt jobbigare för varje dag som går, men är så skönt när jag fått det gjort, känns så bra efteråt! 

I fredags jobbade jag, 16.00-02.30, under dom 10,5 timmarna gick jag 2 mil, det är ju helt sjukt mycket. Blev helt chockad när jag såg det. Fick lite "sovmorgon" dagen efter och hade så ont i kroppen så jag orkade bara 15 minuter på crosstrainern igår, samt 30-dagarsutmaningen efteråt. Imorse var det strålande sol så det blev en promenad på 1 timme, 7 km. Riktigt skönt var det! Nu ser jag fram emot imorgon och invägningen. Hoppas det går åt rätt håll och att jag i alla fall tappat minst 0,3 kg. Ska bli spännande att se i alla fall. Återkommer med uppdatering om det. Ha det så bra så länge. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0