5 maj 2015. Mysiga dagar!

Hallå där!

I helgen när Tobias var ledig så slipade vi klart vårat bord och stolarna som vi har i vardagsrummet och på söndagen började han och hans pappa att måla det. I lördags var vädret inte någon höjdare, var mulet större delen av dagen och vädret bjöd även på lite regn. Söndagen var det strålande sol och väldigt varmt, hur skönt som helst. Vi grillade hos Tobias föräldrar och Milton var ute och lekte nästan hela dagen. Så härligt när man verkligen tar vara på det fina vårvädret! Längtar så mycket till sommaren nu, att få njuta av fint väder och en massa roliga dagar under Tobias semester när vi äntligen är 4 i familjen. 

Igår var jag till Marie och Milton fick träffa söta Arvid och leka med honom. Jag blev bjuden på riktigt god lunch, ost- och skinkpaj med en god sallad till. När jag kommer hem från Leksand ska vi ses någon dag för att jag ska fotografera hennes solstråle, så då hoppas jag att vädret kommer vara på vår sida! 

Imorgon är det dags för besök hos barnmorskan igen, för min del. Ska få lyssna på bebis hjärtljud och mäta magen, ta prover och allt det där vanliga. Hittills har bebis följt sin kurva väldigt bra i magen så jag hoppas det fortsätter så. Milton avskyr att vara med på besöken, han ska bara pilla på allting han inte får, så imorgon ska jag lämna honom hos hans farmor innan jag ska iväg. 

Tänkte avsluta med lite bilder från helgen, ha det så bra allihopa! 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0