31 december 2015. Gott nytt år!

Vill börja med att önska alla fina människor ett gott nytt år! Jag hoppas alla har ett fantastiskt år 2016 framför sig och att ni lämnar ett underbart år 2015 bakom er. 

Mitt år har varit helt fantastiskt. Började året, januari, med en härlig graviditet och Milton blev 1 år, galet & nu är han snart 2 år. Februari fortsatte med dock lite jobbigare saker då Hollie fick flytta, därefter blev det jobb på skid-VM i Falun & jag fick servera statsministern, kungen & drottningen, inte alltid man har sådana jobbdagar. I april gick vi ut med graviditeten, jag blev även faster & vi åkte på vår första resa till Ullared som sambons mormor & Lasse bjöd oss på. Mina gravidcravings bestod för det mesta av Loka, vattenmelon, jordgubbar & choklad. Juni kom och på midsommar var Melanie beräknad att komma, så mina föräldrar kom hit och vi grillade och hade det mysigt, för självklart valde tjejen att stanna i magen lite längre. Men den 24 juni valde hon att titta ut & jag blev tvåbarnsmamma, fantastiskt. Bästa i år, helt klart! Sommaren fortsatte med semester i Leksand & även en tripp till Eskilstuna där vi shoppade, besökte Parken zoo & Leo's lekland, perfekt mini-semester. Fick även många nya bekantskaper under sommaren & många fina människor har kommit in i mitt och familjens liv och gjort det ännu bättre. Dels har vi fått äran att bli en del av Sofia (som jag varit vän med sedan dagis) & hennes sambo Mikaelas gemensamma liv, så tacksam över det. Har även hitta ett sådant där guldkorn, som det inte finns allt för många av. Elinor, och även hennes familj så klart. Personer som man inte kan annat än tycka om och som jag är så otroligt glad över att jag har hittat! Tack vare mammagrupp på Facebook har vi även fixat träffar där jag fått möjlighet att lära känna så många fler fina mammor och deras barn. I slutet av sommaren så började Milton på förskolan & har fått möjlighet att leka med barn i sin egna ålder. I oktober hade vi namngivelse för Melanie & fick umgås med släkt och vänner, den var på min & Tobias 3-årsdag så vi firade den någon vecka efter, med en 3-rättersmiddag på en mysig restaurang. Förevigade mina barns namn & personnummer med en tatuering och det kommer jag aldrig ångra. Slutet på året har varit toppen, med vänner & familj, dels barnens kusin Odins dop, även kalas för sambons olika släktingar har ägt rum & så hade vi en väldigt mysig julafton. 

Nu siktar vi in oss på en toppenkväll med fina vänner. Hoppas ni alla får en fantastisk kväll, jag måste försöka hinna fixa mig lite nu, sitter med skitiga kläder och helt osminkad, gästerna kommer om 2 timmar. Puss på er! ♡




Kommentarer
Postat av: Elinor

❤️❤️ Vilket underbar år & vilken härlig kväll!

Svar: Helt klart bäst. ❤️❤️
Nicole Köhlmark

2016-01-01 @ 09:20:31
URL: http://nouw.com/elinor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0