29 december 2015. Glad tjej!

God dag!

Sitter just nu med en väldigt glad tjej i sängen, hon är nyvaken. Vi lämnade storebror på föris imorse & på vägen hem somnade hon, sov en stund när vi kom hem medan jag fixade lite. Snart ska jag äta lite lunch & koppla av innan det är dags att hämta Milton.

Kan knappt förstå att 2015 snart är över. Nyår om två dagar, helt galet. Glad att ha planer inför torsdag nu i alla fall! Igår handlades mat & dryck. Jag känner pressen lite, ska laga 3-rätters till våra vänner som kommer hit. Ser fram emot det enormt mycket dock! Ska bli en mysig kväll. Igår var vi även till Tobias bror & firade honom lite, han fyller 25 år idag! 🎈 Han fick en "öl-låda" från oss, med (så klart) några olika sorters öl, ölkorv, nötter & lotter. 

För övrigt blir det en lugn dag idag, ska försöka städa upp lite här hemma inför nyår, imorgon börjar jag med förberedelserna inför middagen. Tänkte dela upp det på onsdagen & torsdagen så jag slipper göra allting samma dag då jag är ensam med barnen hela dagarna nu när Tobias jobbar 10.00 - 18.30, så han är inte hemma förrän vid åtta! Hatar dom passen.. Men vad gör man, bara gilla läget. Vi hörs! ♡

Just nu:



Kommentarer
Postat av: Elinor

Åh fina du. Finns det något jag kan göra? 🙈❤️

Svar: Du ska bara slippa stressa & få allting serverat inför nyår. ❤️
Nicole Köhlmark

2015-12-29 @ 12:44:17
URL: http://nouw.com/elinor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0