4 juli 2014. Ny Instagram.

Hejsan! 

Jag ska bara skriva och tala om att jag har gjort en ny Instagram, tänkt på det ett tag. Jag har ingen som helst koll på vilka som följer mig och ser mina bilder, det vill jag ha. Jag vet vilka som är aktiva och gillar bilder osv. Men det är så många fler som finns bland mina följare, så nu var det dags. La till ett "_" på min gamla Instagram och gjorde en ny med exakt samma namn som jag alltid haft, NiicoleK, för att det är liksom jag! Kändes som det rätta helt enkelt. Så ni som följer mig på min "gamla", börja följa den nya istället. :)

Kram på er & god natt. Imorgon väntar en spännande dag med fullt ös inför namngivningen. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0