17 juli 2014. Del 2 av namngivningen.

Gör ett litet fortsättningsinlägg på dukningen.
 
Jag valde att ha temat blått & silver och jag tycker att det blev alldeles perfekt. Jag beställde lite olika dekorationer från CTIparty, mycket bra sida med bra priser och snabb leverans. 
Ballongerna, sidenbanden, servetterna, bordslöparna är det man ser på bilderna i tidigare inlägget från CTIparty, köpte även pärlband, blåa hjärtan och blåa rosblad där ifrån. Ska se om jag hittar någon bild på det! 
 
Sen köpte jag även silkespapper på Panduro och gjorde egna pompom's, riktigt söta som dekoration. Gjorde dom i lite mini-format. Sen dukade vi bara simpelt med tallrikar, bestick och vinglas. Vi hade en välkomstdryck i champagneglas. Dom silvriga dukarna på borden är från Ö&B. 
 
Här ser man pärlbanden, rosbladen och en liten glimt av hjärtat. 
 
Dom fina rosetterna, gjorda av ett fint blått band.
 
Silvriga och blåa pompom's
 
Välkomstdrycken bestod av fruktsoda, blåa iskuber och blåbär.
 
Vi hade även snittar till välkomsdrycken, en med honungsmelon, kiwi, ananas och mango och den andra med jordgubbar, vindruvor, vattenmelon och päron.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0