18 januari 2014. Vinterpromenad.

Hallå finingar.

Just nu:


Jag ligger i ett varmt bad, med tända ljus, musik och tyvärr migrän idag också. När jag vaknade imorse kände jag av huvudvärken ganska fort och blev så less. Trodde inte jag skulle behöva stå ut med det i två dagar, men tydligen. 

Har fortfarande inga tecken på att bebis vill ut och det är tråkigt. Alla dessa myter om att man ska göra si och så fungerar verkligen inte, så gå inte på sån skit, haha. Har inte direkt trott på sånt, men nu när man är så nära så vill man bara att ungen ska komma ut och man är väl desperat antar jag, så man testar ändå. 

Tidigare idag var jag, Tobias och Hollie ut på en promenad och jag tog med mig kameran för att ta lite vinterbilder. Dock blev det inte så bra då ljuset, eller ja, solen började gå ner när vi kom ut. Ville komma åt dom här fina vinterbilderna med snön som är alldeles glittrig av solen, men det blev inte så idag. Lägger ut några bilder i slutet av inlägget ändå. 

Har inga planer för morgondagen än, men om det är fint väder då också så kanske det blir en till liten fotopromenad. Känns inte så lockande efter idag ändå, hade så ont i kroppen när vi hade gått klart. Men det är så fint ute när det väl är sånt här väder så man vill bra gärna vara ute. Som ett plus blev det en kopp med varm choklad när vi kom in, och det tackar man inte nej till. 

Har tagit fram min gamla iPod och ligger just nu och lyssnar på musik på den, lite nostalgi så där. Musik som jag helt glömt bort, musik som väcker väldigt mycket minnen. Men större delen av låtarna är bara skit, haha. Funderar varför jag ens har den musiken på den. 

Min lille son ligger och lever om i magen just nu, hur mysigt som helst. Det känns som att han har ändrat på sig lite där i magen, men kan inte riktigt känna hur han ligger. Ska kolla det med barnmorskan på måndag. Hoppas i alla fall att han ligger bra till inför förlossningen. 

Nu ska jag ligga här en stund och bara njuta, ha en fin kväll allihopa. Puss & kram! 💕



















Kommentarer
Postat av: Jack

Fina bilder. Tur att Hollie inte är helvit. ❄️

Svar: Tack! Ja verkligen, men det var svårt att se henne ibland när hon sprang in bland träden. Som tur var kom hon tillbaka när man ropade!
Du skulle varit här i det underbara vintervädret och tagit lite fina bilder. Alltid trevligt med fotosällskap.
Nicole Köhlmark

2014-01-19 @ 12:30:36
URL: http://jackkohlmark.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0