28 februari 2014. Wanties.

Hallå där. 

Sitter just nu i bilen på väg till Leksand, woho! Som jag längtat. Har en hel del roligt att se fram emot. Ska dels träffa fina vänner, ta en sväng förbi min gamla skola, blir kanske en sväng förbi mitt gamla jobb också och självklart, träffa min bästa familj! Kommer bli en bra vecka. Jag har suttit och kikat på kläder till Milton, hittar så mycket fint på Nextdirect och KappAhl. Tänkte slänga ut lite bilder. 

Miltons (min) önskelista:

Från Next. 




Från KappAhl  


Jag är helt tokig i dessa söta bebiskläder. Vill bara ha och ha, men man måste tänka på plånboken också! Jag uppdaterar något i veckan. Ha en bra helg alla fina, puss! ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0