25 februari 2014. En månad idag.

Hejsan!

Idag är det en månad sedan jag födde barn, en månad sedan jag blev mamma. Det känns helt otroligt. Tiden flyger fram. Under den här månaden har jag sett min son utvecklats sedan dag 1, alla framsteg och alla egenskaper han har. Det känns fantastiskt att uppleva det här. Jag får aldrig nog av honom, han är, för mig, den finaste & underbaraste som finns. Jag är så glad över att ha min lilla familj, dela livet med dom personer jag gör. Tacksam för varenda dag jag får leva, min son förgyller dagarna med glädje. Mitt bästa val i livet har garanterat varit att bli mamma. Ingenting är bättre än det här. Varenda sekund jag får tillbringa med min son och min fina familj så förstår jag hur lyckligt lottad jag är. 

Jag ser fram emot varenda dag i framtiden som jag kommer få tillbringa med min familj och se min son utvecklas och göra framsteg för varje dag som går. ♡












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0