11 augusti 2014. Finbesök.

Hej på er.
 

Jag har haft en superbra måndag, trots vädret som svek lite. Har nämligen haft finbesök av min vän Malin, hennes nyblivna man Hampus och deras söta dotter Felicia. Jag fick även äran att fotografera dom lite, så jag tänkte bjuda på lite bilder från dagen. Vi fikade och pratade en massa när dom kom, mycket trevligt. Milton vägrade sammarbeta på bilderna jag skulle ta på Milton och Felicia idag, han var så trött men vägrade sova, så han blev bara ledsen så fort vi skulle ta kort. Men så klart, somnade han 5 sekunder efter att dom hade åkt. När han vaknade så testade jag ta lite kort på honom, det gick lite bättre med en pigg bebis.
 
Resten av dagen spenderade jag med att fixa bilderna och skicka iväg dom till Malin. Och nu sitter jag här, med mina föräldrar och Milton, i soffan och ska även visa lite bilder för er. Ni får ha en fortsatt bra kväll. Puss & kram! ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Josefin - Vinn ett EGOPAKET FRÅN GNIZTRA!

Åh vilka söta bebisar <3

2014-12-01 @ 22:03:08
URL: http://tejasmamma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0