30 april 2014. Valborg.

Hejsan hoppsan. 

Hoppas allting är bra med er så här på Valborg. Med mig och lillen är det jättebra, Milton ligger just nu bredvid mig i soffan och skrattar, sötunge. 

I fredags, 25 april, blev Milton 3 månader. Vi var till BVC på morgonen för vägning, mätning & vaccination. Han vägde då 6210 gram och var 63 cm lång. Han följer viktkurvan precis och längden ligger lite över, så det är hur bra som helst. (Se bilden nedanför) Lite stolt får man då vara som mamma! 


Vaccinationen gick bättre än väntat, han skrek till lite och grät en liten stund, men när jag tog upp honom i famnen efteråt så blev allting bra igen, mammas duktiga kille. Han slapp feber också, han var precis lika glad och pratig som vanligt under helgen, så skönt att han inte blev sjuk av det. & när pappa (Tobias) kom hem från jobbet så hade han med sig en 3-månaderspresent till Milton, pikétröja och jeansbyxor, och till mig ett presentkort på Gina Tricot. 

På kvällen på fredagen var vi till Tobias bror och grillade lite och hade en allmänt trevlig kväll. På lördagen var vi till Uppsala och tittade runt i lite affärer och i söndags var vi och tittade på fotboll, Tierp - Täby. Sofia spelar i Täby så det var roligt att se, trots att dom förlorade.. Men det var en bra helg med mycket sol. 

Till helgen blir det att stå på loppis på lördagen och sen får vi se vad som händer. På måndag är det återträff från föräldrargruppen, så då får vi träffa andra bebisar också, mysigt! Snart blir det även ett besök till Leksand och jag stannar där en vecka, som senast jag var dit. Ska bli så härligt. 

Hoppas ni får en trevlig dag och kväll alla fina! Puss & kram. 

Glad kille igår. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0