21 april 2014. Ett tag sedan nu.

Hej på er. ♡

Nu var det ett tag sedan jag skrev, har försökt några gånger men då har inte inlägget gått att publicera och försvunnit, tråkigt när man skrivit en massa. Men gör ett försök nu!

Allt är bra med oss och allting går riktigt bra. Milton är så himla underbar, sover mellan 7-10 timmar per natt, får mat på morgonen, somnar om någon timme. Känner mig redigt bortskämd som småbarnsmamma, speciellt om man jämför med första veckorna då han somnade vid 4-5 på mornarna istället. Då var det rätt jobbigt, men nu, åh vad man njuter av livet. Har aldrig varit bättre. Jag är så lycklig. 

På fredag blir Milton redan hela 3 månader, jösses vad tiden går. Då ska vi till BVC och läkaren, 3-månadersvaccin. Ser inte fram emot sprutan, hoppas han klarar det bra, mitt lilla hjärta! Jag kan inte förstå att han redan, snart, har funnits i mitt liv i tre månader. Han har förresten fått träffa större delen av min släkt nu också, så mysigt. Vi var till Vallentuna och firade min brorsdotter som blev 4 år, så träffade vi flera då. Efter åkte vi förbi min faster med familj och var där ett tag. Supermysigt att äntligen få träffas! Träffade även Sofia en stund samma dag, så vi hann med mycket på en och samma dag. 

Våran påsk har varit bra, i fredags var vi till Valbo en sväng och handlade lite, på kvällen kom svärföräldrarna hit på middag och vi tittade på Let's dance tillsammans, i lördags var vi till Tobias moster och man, käkade middag där som Tobias morbror hade lagat, på kvällen blev jag och Tobias kvar en stund och pratade en massa, mycket trevlig kväll. Igår var det helt underbart väder ute, så när Tobias kom hem från jobbet blev det lunch på balkongen, sen tog vi en sväng till Tobias föräldrar och efter det gick vi hem och jag gjorde fläskfilé och potatisgratäng, mycket gott. Resultatet av det hela blev en mycket bra helg och påsk. 

Jag avslutar med lite bilder och skriver mer en annan dag, ha det bra allihopa. Kram! ♡










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0