13 september 2013. Mina nära och kära!

Hej på er. 

Jag vill bara skriva ett inlägg ägnat åt mina närmaste här i livet. Jag är så otroligt tacksam över att jag är den jag är, jag är den jag vill vara, jag är mig själv i alla lägen. Det finns många personer som har hjälpt mig att bli den jag är och som jag vet alltid har funnits här för mig och som alltid kommer finnas kvar, dom personerna som har den största delen av mitt hjärta. Det är tack vare er jag finns, min släkt och min familj. Vore det inte för mina mor- och farföräldrar hade jag inte varit jag, jag finns tack vare er. Ni skapade dom bästa föräldrarna jag någonsin kunnat önska mig och dom skapade mig, och mina underbara bröder. Dessutom skapade ni mina föräldrars syskon, det är jag så glad över. Hade aldrig kunnat önska mig en annan släkt än just den jag har, för ni är bäst! Ni är helt fantastiska allihopa. Jag är så tacksam över vartenda steg jag tar här på jorden och vet att ni finns med i mitt liv, just ni. Ni är min livskraft, utan er vore jag ingenting. 
På senaste tiden har vi fått kämpa igenom en del svåra sjukdomar och vi har klarat det tillsammans. Det bevisar verkligen hur starka vi är tillsammans. Att vi klarar allt genom livet så länge vi är tillsammans. Jag är så stolt över att jag tillhör samma släkt som er. När min morfar överlevde en jättesvårt cancer så gjorde jag en tatuering på handleden som ett tecken på att bara man vill, så klarar man allting tillsammans! Det är så sant. Jag blir varm i hela kroppen varje gång jag ser min tatuering och vet vad den står för. Den står för oss, världens bästa släkt. Jag älskar er så mycket. 

Jag är glad över att mitt barn kommer få växa upp med min släkt, med er. Precis som jag har fått göra. Det är helt underbart. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0