12 januari 2013. Väntar!

Hejsan! 

Just nu sitter jag och min pojkvän i cafeterian på Akademiska sjukhuset i Uppsala och fördriver tiden. Klockan 11.10 ska vi på ultraljud, ska bli riktigt spännande. Hoppas på att kunna se vad det är för kön. Min pojkvän är dock inte det roligaste sällskapet direkt, han sitter och läser tidningen "Hockeybibeln", jättekul verkligen. Vi har i alla fall ätit frukost och druckit kaffe, det behövdes, är så jäkla trött idag. 

Igår var min sambo på någon kurs med jobbet hela dagen och jag bestämde mig för att storstäda hela lägenheten. Så nu är den ren och fin, så härligt! Tänkte visa lite bilder på hur vi bor. 









Så här såg det ut efter att jag hade städat igår, fräscht! Nu ska jag försöka få min pojkvän att vara lite social. Ha det så bra, puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0