5 oktober 2013. Vem är du?

Jag har märkt att jag fått en del kommentarer från personer jag inte har en aning om vilka ni är, så just därför skulle jag jättegärna vilja veta, vem är du? Berätta lite om dig själv. Skulle vara riktigt roligt att få veta lite mer om er som läser mina inlägg, det är ändå ganska många om man ser till förr i tiden när jag bloggade. Så jag är riktigt nyfiken, det tar inte lång tid att slänga in en kommentar, så snälla, gör det för skojs skull. :) Tack och god natt. ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej. Sara heter jag och jag bor i Uppsala. =) 19 år och tycker det ska bli jätte roligt att följa dig och din resa genom graviditeten. jag hoppas allt kommer gå bra för er. Kram =)

2013-10-05 @ 23:29:48
Postat av: Elin

Hej :) Jag läser din blogg, tycker det ska bli jätte kul att följa din resa som gravid... Bor i Leksand :)

2013-10-08 @ 11:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0