31 oktober 2013. Vecka 29!

Hej alla finisar. 

Igår gick jag in i vecka 29, (28+0), vilket är den sista trimestern i graviditeten. Det känns verkligen hur bra som helst. Jag vet att nu under sista trimestern kan man börja må lite sämre igen, men det tänker jag bortse från. Ser på min graviditet väldigt positivt. Natten till igår sov jag jättedåligt, vaknade flera gånger, mådde illa och hade ont i bröstet. Vaknade en gång av att jag höll på att kissa på mig, har nog aldrig varit så kissnödig som jag var då. Tur att man hinner på toaletten i alla fall, haha! När jag sen vaknade igår morse mådde jag mycket bättre, dock hade jag lite smått illamående hela dagen. 

Det har gått mer än 70% av graviditeten nu, och när man inser att det är mindre än 30% kvar så känns det helt sjukt, tiden har gått så fort. 30 är ingenting mot dessa 70 som har gått. Men förväntar mig att tiden kommer gå allt mer sakta nu snart, alla säger att sista veckorna är en evighet. Så jag vet vad jag har att vänta mig. Känns rätt långt kvar med tanke på att det ska bli ett nytt år och allt först, men hallå, julafton är snart här, nyår också. Detta året har gått vansinnigt fort! Så jag säger, det är inte långt kvar tills vi har våran son här hos oss. Jag har aldrig någonsin längtat efter någonting så mycket som jag längtar efter vår son! 

När man tänker tillbaka på dagarna som gått hittills så har man gått igenom väldigt mycket under graviditeten, men ändå mår man så förbaskat bra! Det värsta som hänt under graviditeten hittills var när min hund försvann (lyckligtvis hittade vi henne) och så har mormor och farmor haft oturen att hamna på sjukhus, hoppas bara att allting blir bättre snart, dom ska ju faktiskt få barnbarnsbarn snart!! 

Idag är det alltså vecka 29, (28+1) och jag har tagit lite bilder på magen. Avslutar med dom i slutet av inlägget. Imorgon när Tobias kommer hem från jobbet ska vi sätta oss i bilen och åka till Leksand, ska bli skönt att komma dit lite och umgås med familjen. Tobias stannar bara över helgen och jag stannar ungefär en vecka då jag ska jobba på mitt gamla jobb torsdag & fredag nästa vecka. Ska bli skönt att jobba lite igen faktiskt. Är en stor 3-rätters middag i Sandviken, hoppas det kommer gå bra och att magen inte är allt för mycket i vägen. Måste prova min skjorta idag, så man vet att man fortfarande kan ha den. Anar att den kommer sitta tight, haha. 

Ha det så bra allihopa så hörs vi, puss & kram. 








Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej,jag är en tjej som är 19år och jag hittade mitt livskärlek när jag var 14år gammal och jag och min kille bestämde oss för att vi ville bli föräldrar så jag vart gravid. Vi hade alltid så kul ihop vi gjorde videos när han sminka mig,vi älskade verkligen varann. Men sen kom dagen när min kille åkte till jobbet och han dog i en bilolycka och han aldrig se sin son växa upp. Så jag har lite frågor!
1,Skulle du kunna göra en smink video när Tobias sminkar dig?
2,kan du göra ett inlägg imorgon om Tobias och skriv allt du vet om han. Lägg ut bilder på er och han!
3,ska ni förlova er?

Önskar jag hade dit liv!

2013-10-31 @ 23:37:04
Postat av: Anonym

Hej,jag är en tjej som är 19år och jag hittade mitt livskärlek när jag var 14år gammal och jag och min kille bestämde oss för att vi ville bli föräldrar så jag vart gravid. Vi hade alltid så kul ihop vi gjorde videos när han sminka mig,vi älskade verkligen varann. Men sen kom dagen när min kille åkte till jobbet och han dog i en bilolycka och han aldrig se sin son växa upp. Så jag har lite frågor!
1,Skulle du kunna göra en smink video när Tobias sminkar dig?
2,kan du göra ett inlägg imorgon om Tobias och skriv allt du vet om han. Lägg ut bilder på er och han!
3,ska ni förlova er?

Önskar jag hade dit liv!

2013-11-01 @ 11:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0