5 november 2013. Ny bloggdesign.

Hej fina ni.


Tänkte börja inlägget med att skriva att jag igår satt och gjorde en ny bloggdesign. Tyckte om denna bättre än den förra jag hade. Så nu kommer jag ha den här, ett tag i alla fall, haha. Jag tröttnar så himla fort när det bara ser likadant ut, dock är ju inte jag inne på min egna blogg så ofta, men vet ändå hur den ser ut. 

Sitter just nu hemma hos mina föräldrar i Leksand och äter frukost, blev simpelt idag med macka och te. Mamma är ute och springer med Hollie, och senare ska vi iväg på lite äventyr. Mamma är ledig idag så passar på att umgås lite. Skrev i förra inlägget att jag skulle prova min skjorta inför lite jobb i veckan, men tro mig, den var på tok för liten. Så idag gäller det att hitta en ny. Sen kanske vi skulle ta en sväng till mormor också, hälsa på lite. Förhoppningsvis hinner jag även med en fika med min fina vän Karin lite senare.

Jag tror jag har en liten karate-bebis i magen, hur han håller igång på kvällarna när jag ska sova. Jag har försökt nu i två nätter att få med lite sparkar på en film, men så fort jag filmar så slutar han. Har inte kollat igenom hela jag filmade igår kväll, så ska göra det senare och se om någon spark ville fastna. Det är så härligt när man känner att magen blir alldeles stenhård och så känner man kring naveln och får känna bebisens fot (antar att det är foten). Så tar man där och han sparkar till mot min hand. Så himla mysigt! 

Nästa tisdag är det återbesök hos barnmorskan igen, tycker det är lika roligt varje gång. Dessutom börjar föräldrarkursen snart, ska bli riktigt roligt. Idag är det 78 dagar kvar till beräknad förlossning, känns riktigt bra. Imorgon går jag in i vecka 30, helt sjukt! Tiden går så himla fort. Just nu är jag faktiskt väldigt glad över att tiden går fort, men efter förlossningen får den gärna sakta ner lite igen. 

Jag sover fortfarande dåligt under nätterna och min huvudvärk vill aldrig släppa. Jag ser fram emot att få börja med mina migräntabletter igen efter förlossningen / amningen. Vet inte om jag får äta dom medan jag ammar, men hoppas verkligen det. Huvudvärk är inte roligt att gå med varje dag och speciellt inte mirgrän. Jag är glad över att jag hittills inte fått synbortfall i alla fall. 

Nu ska jag gå och göra mig i ordning, sen ska vi iväg en sväng. Ha en bra dag allihopa, vi hörs. Puss & kram! ♥
 
 
Testa detta om ni inte gjort det, riktigt gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0