20 november 2013. Week 32!

Hej alla fina människor där ute. 

Hoppas att ni har en bra dag! Jag är lite slut i skallen efter en lång natt, fick inte mycket sömn alls. Hade sammandragningar under hela natten och jag tror att vår lilla son hade en egen liten fotbollsmatch i magen, han var helt vild i natt. Första gången jag hålls vaken på grund av sparkarna, brukar inte vara det som är problemet i vanliga fall. 

Hur som helst, tiden går riktigt fort och idag är jag redan i vecka 32. Känns hur bra som helst varje gång jag går in i en ny vecka. Imorgon åker jag dessutom till Leksand för att jobba lite, kommer få tiden att gå ännu fortare, skönt! Min lilla tjej har varit i Leksand sedan jag åkte hem där ifrån för över en vecka sedan. Har aldrig varit ifrån henne så här länge och det är så sjukt jobbigt just nu! Imorgon får jag äntligen träffa henne igen, som jag längtar. Så ikväll blir det att ta vara på tiden med min sambo när han kommer hem, för vi kommer inte ses förrän 1 december då han kommer till Leksand för att hämta mig och Hollie. 

Jag har nyss tagit lite bilder på magen, så tänkte lägga upp några här för att avsluta inlägget. Ha en bra dag, puss & kram! 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0