30 december 2013. Svartvitt.

Hallå!
 

Hoppas allt står bra till med er där ute i världen. Med mig är det bra, förutom att jag är trött konstant och inte kan sova på kvällarna. I förrgår somnade jag inte förrän 4 på morgonen och igår (imorse..) klockan 3. Det är lite drygt! Idag var det kanonfint väder när jag vakande så jag gick ut med Hollie, lekte lite och tog lite bilder, men blev inte så bra. Senare blev det ännu finare väder, så då gick jag ut igen och tog lite bilder som blev aningen bättre. Håller fortfarande på att lära mig min nya kamera, måste kunna den innan bebis kommer. Då lär det bli en hel del bilder, haha. Men just nu passar Hollie otroligt bra som min modell, då hon är en väldigt vacker hund. Idag kände jag för att göra svartvita bilder, så dom slänger jag upp i slutet av inlägget.
 
Nu har jag varit hos mina föräldrar sedan i onsdags, har hunnit umgås med min fina Marit, som jag har saknat så! Träffas inte allt för ofta då hon bor i Stockholm och jag i Karlholm. Men man får försöka pricka in det när vi är i Dalarna på besök båda två. Vi tog en fika på Siljans konditori, satt och pratade om allt möjligt i ungefär 3 timmar, som kändes som 1 timme. Tiden går fort när man har roligt! Dagen efter blev det lunchdejt med Karin på Siljan också, med en massa prat där med. Riktigt trevlig helg har jag haft i alla fall. Hoppas ni också har haft en bra helg!
 
Ikväll kommer min bror från Stockholm hit med sin familj, och även min Tobias kommer hit senare ikväll. Imorgon blir det nyårsfirande tillsammans med hela familjen, känns underbart! ♥ Ska bli så himla mysigt att verkligen ha hela familjen samlad under nyår. Mammma, pappa, bröder, brors fru, brorsbarn, min sambo och hund, och så självklart, bebis i magen! 
 
Jag har inte mycket mer att skriva nu, så jag lägger in bilderna på Hollie och skriver mer en annan dag. Ha en fin kväll finisar, puss & kram! ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0