28 december 2013. Mitt år, 2013!

Hej på er.

 

Här kommer ett inlägg med lite frågor och svar om mitt år 2013 och även en liten drös av alla bilder som finns från året. Hoppas ni har haft ett lika bra år som mig och att erat år 2014 kommer bli minst lika bra som mitt. ♥

 

 

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
• Jag blev sambo med min pojkvän sista helgen i april, något helt nytt för mig. Innan vi flyttade ihop kändes det helt naturligt med distansförhållande eftersom det är det enda jag haft i livet, men sedan vi flyttade ihop så känns det jättekonstigt att vara ifrån honom en vecka bara. Man vänjer sig verkligen fort med att vara med varandra varje dag.

Hur har ditt 2013 varit?
• Jag tycker att det har varit jättebra, självklart har det gått upp och ner. Men allt det som varit bra överväger det dåliga.

Tror du att år 2014 kommer blir bättre?
• Ja, garanterat! Jag kan lova att det kommer bli det bästa året hittills i mitt liv, jag är förväntansfull.

Blev du kär i år?
• Nej, var redan kär när 2013 började.

Vilka datum från 2013 kommer du aldrig glömma?
• 24 maj - När jag fick veta att jag var gravid.

Vad är din största framgång 2013?
• Jag har växt som person och insett vad som är viktigt här i livet.

Bästa köpet?
• Jag har inte köpt speciellt mycket under året, men köpte en kamera och började fota igen, vilket känns fantastiskt.

Vad spenderade du mest pengar på?
• Nödvändiga saker, antar jag.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
• Det som gjort mig gladast under året är absolut graviditeten.

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013?
• Inga speciella sånger brukar påminna mig om olika år.

Vem/vilka har du umgåtts med mest?
• Min sambo, har sedan i maj inte haft någon speciell att umgås med förutom min sambos familj. Eftersom att jag gjorde ett stort val att flytta hit och har inte haft chansen att lära känna nytt folk.

Bästa minnena från 2013?
• En hel del utflykter med min sambo och min hund, alla härliga sommardagar vi haft tillsammans.

Har du haft ett förhållande under 2013?
• Ja! Rättare sagt, har.

Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014?
• Bara min son kommer till världen så kommer allt bli perfekt, önskar mig inget annat.

Vad önskar du att du gjort mer?
• Önskar att jag kunde ta vara på vissa tillfällen bättre.

Vad önskar du att du gjort mindre?
• Inget speciellt.

Favoritprogram på tv?
• Oj, vad svårt. Har sett en del, fastnat för Blacklist nu, så svarar det.

Vad gjorde du på din födelsedag?
• Mina svärföräldrar kom över på fika och helgen efter kom min bror med hans dotter och mina föräldrar på mat och fika.

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
• Finns alltid saker man skulle kunna ha klarat sig utan, men vet inte om det skulle blivit bättre av det.

Vad fick dig att må bra?
• Min familj och Hollie, dom bästa!

Vem saknade du?
• Saknar flera personer varje dag som jag sällan träffar, vänner och familj.

De bästa nya människorna du träffade?
• Min sambos familj, träffade dom första gången i februari.

Vad vill du säga till dig själv inför 2014?
• Att jag ska ta vara på tiden med min son, börja tänka på vad som är bäst för mig och det som får mig att må bra.

 

 

Leksand gick upp i elitserien, så vi var tvugna att jobba i dessa hemska t-shirtar.
 
Jag och min pojkvän var töntparet nr. 1 och hade liknande tröjor på oss, sött.
 
Vi hade hejdå-fest för Sara som skulle flytta iväg ett tag.
 
Hade många mysiga sommardagar med min fina.
 
Två streck på stickan!! Lycka.
 
Första bilden på kulan.
 
Lyckan efter ultraljudet, går inte att beskriva.
 
Har varit hos min brorsdotter och tagit hand om henne.
 
Mysiga kvällspromenader, denna bild är från Strandpromenaden i Leksand.
 
Magen växer och växer.
 
Tog en tur till Gräsö med mina finisar.
 
Många busiga stunder med mitt hjärta.
 
Cupcakes-bakning på beställning.
 
Midsommar i Leksand med familj och släkt, och min finis! 
 
Dessa underbara (alkoholfria) drinkar blev det många av under jobbkvällarna!
 
Flyttlasset gick till Karlholm med hjälp av Felicia.
 
Underbara promenader med smultron-plockning.
 
Bowling med fina vänner, fick även äran att heta Nichole efter att ha bokstaverat mitt namn tre gånger.
 
Gick på hockey med två glada brynäsare, men efteråt var det två sura brynäsare.
 
'
Var på namngivning för Mila.
 
Min fina visade uppskattning genom att ge mig fina rosor några gånger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0