26 december 2013. Vecka 37.

Hej på er.
 

Nu var det ett tag sedan jag bloggade, har inte haft tillgång till internet och inte speciellt mycket att skriva om. Allting är bra med magen och bebis, han är väldigt livlig i magen, så det känns skönt.
Hoppas ni hade en bra jul allihopa, min jul var bra! I måndags var det uppesittarkväll med bingolotto, jag och Tobias var hos hans föräldrar och spelade men blev ingen större vinst än en nyårslott. Sen sov vi där natten till julafton. Vi åt julgröt tillsammans med hela hans familj och efter det, vid tre-tiden åkte vi hem till Tobias mormor och morfar för lite julmat och julklappar. Fick en massa fina saker till lillkillen i magen, så nöjd med allting. Fick även presentkort på H&M och Kicks, så nu kan jag shoppa lite. När vi var klara där så åkte jag och Tobias hem och tittade på film, Tomten är far till alla barnen, tog julmacka och drack julmust. Riktigt mysigt! Igår var det uppstigning klockan åtta för min del, åkte till Gävle och tog tåget där ifrån till Falun där min pappa kom och hämtade mig och Hollie. Så nu är jag hos mina föräldrar! Hade en mysig dag igår med julklappsöppning (för min del) och julmat på kvällen. Blir här till den 1 januari, så nyårsfirande blir det här i Leksand.
 
Idag har det bara varit en lugn dag, känner att vila är viktigt nu inför förlossningen. Har hört så mycket om att man ska passa på att vila sista tiden, så då får man helt enkelt göra det. Igår gick jag in i vecka 37, idag är det 27 dagar kvar tills bebis är beräknad, känns helt fantastiskt. Tiden har gått fort och det gör den fortfarande, helt otroligt. Undrar fortfarande när tiden ska börja gå så där segt som alla säger att den gör.. Kommer väl sista veckan, då kommer väl tiden kännas som flera år. Men vi får se, jag är snart där. Den 2 januari ska jag till barnmorskan för ytterligare ett besök, ska bli roligt att se hur mycket magen har växt. Jag har gjort ett kollage av bilder på magen från vecka 19 till idag, vecka 37. Nu ser man verkligen skillnaden. Tänkte lägga in den här och avsluta med lite fler bilder på magen från idag! Ha en fin kväll, puss & kram! ♥


 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0