11 december 2013. Vecka 35 idag.

Hej alla fina människor. 

Tiden går fortfarande otroligt fort, fortare än jag hade vågat hoppas på. & att det redan är 11 december? Hur sjukt är inte det egentligen, var nyss sommar och sol och nu är det vinter och kyla. Älskar snön, dock har den börjat smälta bort här nu, helt värdelöst. Men det känns verkligen inte som att det är 29 veckor sedan jag fick veta att jag är gravid, det känns mer som 2 veckor sedan. När jag stod i badrummet, nervös, tittade på stickan i en minut som då kändes som en evighet, såg det svaga röda strecket bli allt starkare och starkare rött. Jag var i vecka 6 då, det var redan då en stark längtan efter att få träffa den personen som växer i min mage, min son. Men just då kändes det som att jag skulle få vänta hur länge som helst innan det var dags. Men nu, idag, är det 5 veckor kvar tills vår son är beräknad att komma till världen. Det känns så otroligt stort. Jag blir mer och mer förväntansfull för varje dag som går. Jag ska få dela mitt liv med en till person snart, med min son, som jag ska uppfostra och lära känna. Han ska leva i samma värld som jag lever i och hela graviditeten känns så stor, det är ett mirakel. Jag är så lycklig! 

Bilder på magen i vecka 35. 













Mamma älskar dig redan, hjärtat mitt. 

Kommentarer
Postat av: Tova

Gud va fin blogg du har!

Jag kommenterar olika bloggar och ger frågor så jag tänkte fråga lite på din blogg.

1,Hur är de att snart ska få en bebis?

2,Vad tycker du om Tobias familj? Beskriv lite.

3,Tror du att du kommer gå över några dagar/veckor?

2013-12-11 @ 15:44:20
URL: http://tovalindberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0