19 augusti 2013. Imorgon!

Hej alla fina människor där ute.

Det har inte hänt mycket sedan jag skrev senast. I lördags var jag och Tobias bjudna på namngivning för söta Mila, hans kusin. Vi var på Tobias morbrors restaurang där dom hade dukat jättefint och vi fick världens sötaste fördrink. Lägger in bild i slutet av inlägget så ni får se. Sedan pratade dom lite och så fick vi vänta med slutet av ceremonin eftersom Mila låg och sov, så under tiden blev det mat, fika och presentöppning. Av oss fick hon ett halsband, ett hjärta med hennes månadssten i, diamant. Det var riktigt gulligt så tyckte det passade henne. Efter det hade Mila vaknat och slutet av ceremonin kunde fortsätta. Det var en riktigt trevlig dag!

Imorgon ska jag och Tobias iväg på lite äventyr. Svärmor har varit snäll och tagit ledigt från jobbet så att hon kan passa Hollie medan jag och Tobias åker iväg så vi slipper ha med henne och få lite ensamtid. Ser fram emot morgondagen extremt mycket. Vad vi ska göra, berättar jag mer om imorgon.

Sen jobbar Tobias resten av veckan och jag börjar jobba på torsdag, på ett event på Tierps arena, håller på till söndag så det blir fyra dagar. Ska börja klockan sex på morgonen, då blir det antagligen som vanligt, gör massa mackor och sedan öppna cafeterian. Ska bli roligt att få jobba lite igen! Efter det här eventet så är det bara ett kvar, första helgen i september. Sen får vi se vad som händer i livet efter det. Nu ska jag ringa ett samtal som jag försökt med hela morgonen, men inte kommit fram. Ska ändra en tid för ett möte jag har den 28 augusti, så nu får vi hoppas att han jag ska prata med inte är upptagen.

Ha det så bra, puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0