13 maj 2012. Söndag!

Hallå!

 

Mycket som händer just nu. Hänger knappt med själv här, jag tar studenten om mindre än en månad!! Hur sjukt är inte det? Dock är det inte allt för roligt att betygen sätts snart och jag har massor att göra. Men jag ska försöka klara det.
I fredags och igår var jag i Sandviken och jobbade, vi hade ca. 3000 - 3500 gäster och alla servitriser/servitörer var indelade i sex olika grupper och så hade man ett långbord var. Det var riktigt roligt och gästerna bjöds på god middag, vin och show. I showen var bland annat Måns Zelmerlöw, Lotta Engberg och Jerry Williams med. Det är nästa helg också, torsdag - lördag. Så då blir det jobb igen. Idag ska jag mestadels bara ta det lugnt och framåt kvällen åker jag och mina föräldrar till Borlänge för att titta på min brors spelning. Ska väl försöka plugga lite också hade jag tänkt. 

Imorgon är det ny vecka igen och den veckan bjuder på tre skoldagar och som sagt jobb tre dagar. Ser fram emot det och hoppas på fint väder. Nu är det inte långt kvar till studentveckan som bjuder på massa roligheter. På måndagsmorgonen ska alla studenter till kyrkan och vi ska gå igenom upplägget inför studenten, hur vi ska stå, vart vi ska sitta osv. Efter det är det studentfotboll hela dagen. På tisdagen är det balen, ser verkligen fram emot det. På onsdagen är det nationaldagen, så vi är lediga men har studentfest på kvällen och Mange Makers ska vara DJs, på torsdagen så är det studentgalan med tal, sång, filmer och nomineringar, galet kul! På fredagen, studenten!! Jag är så taggad, redan nu! Ska bli en av de bästa veckorna i mitt liv.

Nu ska jag sätta mig ner med mitt projektarbete ett tag och göra annonser. Ha det bra! ♥

 

 


Sandviken!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0