15 mars 2012. Grattis pappa!

Hej på er.
Tänkte börja med att vara lite arg, arg på två saker. Vi börjar med detta, jag tyckte om den här killen förut, tyckte att han verkade riktigt smart och snäll framförallt. Men på senaste tiden har han lagt ut mycket idiotiskt i sin blogg, som till exempel det här http://dennism.se/ny-kategori-smal-vs-tjock/ vem gör ens ett sånt inlägg? Tjejen han anser vara tjock är långt ifrån tjock, hon är perfekt. Tjejen han anser vara smal är på tok för underviktig. Blir bara så jäkla förbannad på att folk ska bry sig så jäkla mycket om en kropp! Alla är olika och så är det bara! När fan ska folk inse att det är insidan som räknas?! Idioter. Sen är jag även besviken på att vissa personer inte kan tänka bättre, hur svårt ska det vara. Det värsta jag vet är när gör saker dom själv inte vill att någon annan ska göra. Som att dom sätter upp regler som andra ska följa, men inte följer dom själv. Nu har jag avreagerat mig lite, så nu över till annat. Har två veckor kvar av praktiken nu och jag vill inte att tiden ska gå, vill inte där ifrån. Trivs så bra där och lär mig hur mycket som helst. Men sen blir det lov i två veckor och jag ska till Gävle en sväng då, kommer bli toppen! Nu ska jag äta tårta med mina föräldrar. Pappa fyller år idag, min fina pappa. Jag älskar dig, grattis på födelsedagen! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0