16 februari 2012.

Hej på er. Ligger i sängen nu och ska sova, går upp 04.15, måndag-fredag nu. Har praktik på ett konditori, så det blir galet tidiga mornar för mig. Har varit där i två veckor med denna, sex kvar. Sen lov i två veckor, vill hitta på något sjukt roligt då. Men vet inte vad än. Imorgon ska jag jobba också, börjar klockan tre, Janne är så snäll så han sa att det var okej att jag gick tidigare från praktiken imorgon för att hinna till jobbet. Tar en timme att åka dessutom. Det är genrep inför Melodifestivalen som är på lördag, ska jobba även då, dubbelpass. Så det blir en tuff helg. Speciellt eftersom att jag gått upp så tidigt varje dag, inte riktigt van med det. På söndag vill jag bara mysa i sängen, med en Ben & Jerry's. Hade varit härligt. Får se hur det blir med den saken. Klippte mig även idag, sjuktmissnöjd. Dessutom svindyrt! Vill aldrig mer klippa mig, passar fan inte alls bra i kort hårt. Ser för jävligt ut. Bad henne klippa max 1 dm, blev typ 1,5-2 dm. Började nästan gråta när jag kom hem, haha. Trivs inte alls i det här, låt det växta ut fort som tusan. Nu ska jag försöka sova, god natt sötnosar. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0