11 april 2012. - En äkta vän!

För snart tre år sedan så började jag i en ny klass, med nya människor. Har alltid haft svårt för att få kontakt med nya personer, men den här gången gick det ovanligt bra. Minns så väl när vi skulle åka Siljan runt och jag hade min AIK-tröja på mig och hon sa till mig att jag hade en snygg tröja, åhfan, vi håller på samma lag. Sen så kom vi allt närmre och närmre, vi upptäckte allt mer och mer att vi var väldigt lika och gillade lika saker. Idag är jag otroligt glad över att jag kom nära den här tjejen och öppnade upp mig för henne. Det visade sig att vi haft en liknade uppväxt, hänt liknade saker så vi vet exakt hur det känns och har därför lätt att förstå varandra. Vi är otroligt lika på så sätt, vi tänker och känner lika. Idag är hon en av mina bästa vänner och jag älskar henne otroligt mycket, just för att hon är den hon är och ingen annan. En underbar tjej som är en av de snällaste personerna jag någonsin träffat, har ett hjärta av guld. Lyssnar och bryr sig och framförallt, hon förstår mig!
All kärlek till dig, min fina Mimmi. Puss på dig! <3 / Din Nicole.



Kommentarer
Postat av: Mimmi

Min underbara vän, du betyder så mycket för mig! Så glad att jag träffat dig!

Finns här för dig i vått och torrt, alltid!

Älskar dig <3

2012-04-11 @ 17:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0