4 september 2011. - Sågmyra.

Hallå där.



Nu tänkte jag berätta lite snabbt om min vecka som har gått. Fyllde år i måndags, men det var inte så mycket mer än det, firade mig förra lördagen så. Men jag hade det hur mysigt som helst för jag fick fint sällskap på kvällen. Resten av veckan var det också skola och jag har varit så bortskämd så jag har fått skjuts till skolan varje dag den här veckan. Så har jag även haft fint sällskap varje kväll. Har varit en fantastiskt vecka och jag har mått bättre än jag gjort på länge. Helgen har också bestått av väldigt fint sällskap, har varit med min vän Stina hela helgen. I fredags kollade vi film, käkade Ben & Jerry's och pratade en hel del. Igår åkte vi till Falun på Granny goes street och jag fick se älskade Looptroop Rockers. Sen fick jag lida med att se Tove Styrke och Crashdiet. Vi träffade en hel del män-i-skor. Idag har vi varit i Sågmyra och kikat på kläder och skor. Hittade lite fint. Snart börjar Idol och jag och Stina ska kika på det tillsammans. Nu ska jag visa lite bilder på det jag köpt. Ha en bra kväll finisar. Puss! ♥

 

 

 

Så här såg jag ut idag:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0