15 september 2011. - Promenad och scones.

Hej på er.

Sconesen står i ugnen, mums! Jag har precis gjort en väldigt degig deg, en sconesdeg som snart är klar. Har inte ätit någon speciell middag idag, så kände att jag behövde någonting och det är för sent för att laga mat. Har varit ute och gått med Emma i en och en halv timme, det var riktigt skönt. Fast det blåste som tusan, så vinterjackan åkte på! Märks klart och tydligt att det är höst, usch. Just nu är jag väldigt glad faktiskt, AIK vann fotbollen med 2-0. Dock var det ett självmål av Mjällby, men vad fan.. Dom vann i alla fall! Och det är premiär för hockeyn, dom möter Timrå och är inne på period tre, och dom leder med 5-0. Kan inte bli en bättre start. Love it!

Sen är jag glad för att imorgon är det helg och jag åker till Sala, ska bli hur kul som helst. Har aldrig varit där och ska dit för att hälsa på min kompis Marit. Ska bli roligt att se hur hon har det där och hur det ser ut. På lördag drar vi till Västerås och träffar lite folk och så. Kommer bli en bra helg! Idag hade vi en så kallad studiedag i skolan och först åkte vi till Lerdalshöjden och fick en liten rundtur på hotellet, sedan åkte vi till bowlingen och kikade där och bowlade, sedan drog vi vidare till Sjövillan och käkade lunch. Dock fick jag synbortfall när vi bowlade och såg bara med ena ögat, haha. Sen när vi satt och käkade fick jag världens jäkla migrän. Men det får jag alltid efter att jag fått synbortfall, så jag var ju beredd på det. Dum som jag är så tar jag aldrig med mig mina migräntabletter när jag ska någonstans. Men men, nu ska jag kika till sconesen och se om dom är klara. Bjuder på lite bilder från dagen först. Puss på er! ♥




Kommentarer
Postat av: Bullen

Du är min vodka!



Utan dig så skulle jag vara död!

Du är bäst! ♥

2011-09-16 @ 23:32:46
URL: http://emmaahlbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0