2 november 2011. - Snart är det jul.

Hej på er.


Bloggen ligger in så prioriterande just nu. Har varken lust eller tid till den. Men just nu kände jag att jag kunde slänga in ett inlägg här. Är bosatt i Stockholm under en månad just nu, än så länge har jag varit här i sex dagar. Helgen spenderades i Kista hos Micke, det var hur trevligt som helst. I söndags på kvällen förflyttade jag mig till min bror och hans familj i Vallentuna. Här blir jag till på söndag, med undantag för imorgon till fredag. Ska till Kista på bio och då kändes det lika bra att sova där över natten. Men på söndag ska jag hem till min morbror och hans sambo i Haninge och där kommer jag bo i tre veckor, under min praktik. Det är så jäkla underbart att vara här, trvis så himla bra! Känner mig verkligen hemma. Är riktigt glad över att jag fick en praktikplats här. Ska vara på en koditori på Lidingö. Det ska bli hur roligt som helst! Hoppas på att få lära mig massor! 

Imorgon var det tänkt att jag skulle hämta lilla Lovisa på dagis, men hon har fått några mysko prickar på kroppen så hon ska vara hemma från dagis. Därför tänkte jag åka lite tidigare till Kista för att ta en sväng i gallerian, älskar verkligen det stället, haha! Ska se om jag hittar något skoj. Vid nio blir det bio, vi ska se Abduction, den verkar riktigt bra. Hoppas inte att jag blir besviken, men i så fall får jag väl trösta mig med att jag har ett bra sällskap. 

Nu ska jag kila! Puss.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0