11 november 2011. - Stockholm!

Hej på er!
Jag måste börja med att säga att jag verkligen älskar våran fina huvudstad! Saknar verkligen att bo här. Men snart är jag fan tillbaka. Nu har jag varit här i två veckor och har två veckor kvar. En vecka avklarad på praktiken och det går hur bra som helst och jag trivs verkligen bra! Dom som jobbar där är jättesnälla! Idag fick jag baka en tårta innan jag gick hem och ta med mig. Den blev dock inte så fin, haha! Men jag lär mig med tiden. Till en början såg det ut som en gris med glasögon, jag skojar inte. Så jävla fult! Har gått upp fem varje dag den här veckan, aldrig gjort det tidigare, så det har varit lite jobbigt och jag är så sjukt trött nu! Ska bli skönt att sova ut imorgon.
Jag vill verkligen inte lämna Stockholm om två veckor.. Vill vara kvar här, för alltid! Allt är så jäkla bra. Man behöver aldrig passa tider typ, om man missar en buss eller tunnelbana är det bara att ta nästa som går fem-tio minuter senare. Man behöver inte ens kolla på en jäkla tidtabell. Många säger att dom blir så stressade av att vara här för att folket här är stressat. Men egentligen är det helt fel. Tempot är bara på topp här! Jag är så lycklig när jag är här. Galet lycklig! Mitt hem, på riktigt. Love it!
Nu ska jag snart sova, tråkigt, jag vet. Men måste verkligen vila upp mig. Nästa vecka blir det uppgång 2-3 på natten. Ska bli... Kul? Haha, ha det bra hurrni och sov gott när ni ska sova! Puss. ♥
Två år gammal bild, ehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0