16 januari 2011.

Ibland är man nere på botten, där man inte orkar med någonting.




Hej på er.


Hoppas allt är bra? Själv är det väl helt okej, är så jäkla trött på allting bara! Mest på skolan, jag orkar verkligen inte. Skulle behöva ett lov på ett år, sen skulle jag nog orka. Känns som att ingenting går bra just nu och att betygen kommer ligga på botten. För det gör jag! Det är inte lätt, ingenting är lätt. Det svåraste är att den som jag skulle behöva bredvid min sida hela tiden är 118 mil bort. Min pojkvän! Han är den enda som skulle få mig upp från botten och göra så jag orkar igen, men han är inte här och då är allting så jäkla svårt. Men jag får stå ut, ungefär ett halvår till. Känns som en evighet, usch! Ibland önskar jag verkligen att det kunde vara lättare.

 

Imorgon börjar en ny vecka i skolan, en ny jobbig vecka. Men vem vet, den kanske blir bra. Nu tänkte jag ta och kika på förra veckans avsnitt av Top model, efter det blir det minuten. Sen ska jag kika efter lite kläder på HM. Har pengar där jag kan använda, så det är härligt! Nu börjar det. Ha det bra! Puss ♥

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Denise Arrman

SV;

- Vad glada vi blir! :D Du är väl för söt!! :)

2011-01-17 @ 10:52:18
URL: http://arrman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0