050910 - Falun!

Idag tog jag sovmorgon, det var jag värd!





Hej på er.


Igår åkte jag, Stina, Erika och Maria till Falun! Vi var där vid halv två ungefär och då gick vi till området där Granny Goes Street skulle hålla till. Vi gick runt där ett tag, sedan gick vi in till stan och gick runt lite, träffade på några bekanta, fast inte till mig då! Så gick vi och käkade, efter det gick vi till området igen och vid fyra så följde vi med Maria till bussen som skulle åka till Borlänge. Sen så var vi i stan ett tag innan vi gick tillbaka till området. När vi kom tillbaka till området så träffade vi på två till och sen gick vi runt där innan vi tog plats framför scenen för att se Hoffmaestro! Och det var ju lagom grymt alltså, jag gillade det stort! När det var slut så köpte vi Ramlösa, sen så gick vi till stan igen där vi var till klockan nio, träffade även Jesper och några kompisar till honom där! Sen så blev det som det blev, vi stod mest utanför området i några timmar, sen så när vi väl gick in så kollade vi på Kapten Röd. När det var slut, ungefär kvart över tolv så åkte vi hem med Stinas bror! Mestadels av kvällen var awesome.

 

När jag kom hem som frös jag som en tok - vilket jag gjorde tidigare också! Så jag tog på mig mjukisar, myströja och tofflor innan jag gick och la mig. Fast i morse när jag vaknade så frös jag fortfarande. Idag vet jag inte alls vad som händer, ska bara ta det lugnt, plugga lite om mitt huvud tillåter det. Hoppas ni haft en bra helg! Puss, take care!!

 

 

Snart är det vinter igen..

 

²º¹º


Kommentarer
Postat av: Stina

Tack för att du ville följa med! <3

2010-09-05 @ 21:12:48
Postat av: Nicole

Stina: Puss på dig! Tack för att jag fick följa med. <3

2010-09-07 @ 07:28:19
URL: http://louiisenicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0