301110 - Receptionist, javisst!

Sitter i receptionen på Gästis idag, hurra!





Hejsan!

Just nu sitter jag i skolan, fast har ingen vanlig skoldag utan har hand om receptionen. Började klockan åtta och har hittills fått fyra samtal, vikt lite tvätt, fixat lite annat oså. Händer inte någonting! Så jäkla tråkigt. Men annars då, jag är så jävla lycklig alltså. Först och främst för min finaste vän Stinas skull, och sen för livet. Japp, faktiskt.. Det är på topp. Eller ja, för det mesta i alla fall. Förutom att jag har världens jävla magvärk och vet inte vad det är, hemskt! Sen har jag huvudvärk också, fick det igår på kvällen, så förstod att jag skulle ha det idag också, jävla migrän! Och så klart glömde jag tabletterna.

Nu ville Sune att jag skulle skriva om honom, han stod och hälsade på mig. Men han tror att det är en jävla lekstuga här inne, så han springer runt och jagar en annan, haha! Små ettor alltså, vad ska man säga? Jag har faktiskt inget mer att säga för tillfället. Efter att jag slutar i receptionen ska jag in i köket och göra julgodis, m-hm! Vi får väl se hur det går. Sen ska jag hem och ta en varm dusch, dricka lite te och bara mysa i min säng med min dator, haha! Kul liv. Men ha det så bra finingar. Take care! ♥


Bild från fotostudion igår!


Kommentarer
Postat av: Stina

Aw! <3

2010-11-30 @ 22:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0