231110 - Lussebullar.

Nu är det bara en månad och en dag kvar.. Till julafton!







Hej hej hallå!

Tiden går så otroligt fort, snart är det julafton, sen är det nyår, sen har jag och min fina pojkvän varit tillsammans ett helt år. Helt ofattbart!

Idag är jag ledig, men gick ändå upp halv nio för att baka lussebullar. Dom blev otroligt fina, haha! Ska snart åka med pappa till hans jobb, träffa Christoffer och sedan åka till Borlänge. Ska köpa ett par örhängen, som jag ska få av hjärtat. Låter kanske konstigt, men dom har inte Glitter där uppe, så jag köper dom, fast han betalar liksom, haha! Är lite för snål för att köpa dom själv, men vill verkligen ha dom! Hatar att man inte har mer pengar. Sen så funderar jag faktiskt starkt på tröjan i inlägget nedanför, är helt kär i den, sen ett par jeans- eller skinnaktiga leggings. Får se hur det blir. Nu ropade pappa, dags att åka! Puss på er finingar. Take care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0